advertentie

Brand in slaapkamer van flat

Almere 6 augustus 2014
In een flatgebouw aan de Cinemadreef in Almere heeft woensdagavond brand gewoed. Daarbij is niemand gewond geraakt.

Volgens de brandweer brak de brand uit in een appartement op de vijfde verdieping. Omdat er niemand thuis was hebben brandweerlieden de voordeur geforceerd. De brand was snel onder controle. Alle naastgelegen appartementen zijn gecontroleerd en vrijgegeven.

Uit onderzoek bleek dat de brand was uitgebroken in de slaapkamer. Wat er precies is misgegaan is nog niet bekend.

© omroep flevolandsitemap | disclaimer