advertentie

Promotie van Flevoland op beurs in Berlijn

Flevoland 4 maart 2015
Promotie van Flevoland op beurs in Berlijn
Toerisme Flevoland probeert touroperators en Duitse media enthousiast te maken voor Flevoland. De organisatie heeft een plek in de Holland stand van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) op de internationale toerismebeurs ITB in Berlijn. Op deze beurs, die dinsdag van start is gegaan, zijn 180 landen en 10.000 exposanten aanwezig.

Het NBTC besteedt in de Holland-campagne speciaal aandacht aan de film De Nieuwe Wildernis over de Oostvaardersplassen. De Duitse versie Die Neue Wildnis is in Duitsland vanaf 9 april in de bioscopen te zien. Dat is aangegrepen om de Flevolandse natuur te promoten.

Toerisme Flevoland probeert de komende dagen op de beurs ervoor te zorgen dat touroperators meer reizen naar Flevoland gaan aanbieden. Behalve de natuur in Flevoland wordt ook gewezen op toeristische attracties als de Bataviawerf, de architectuur in Almere en Schokland.
© omroep flevolandsitemap | disclaimer