advertentie

'Ally' doet haar werk niet goed

Almere 1 juli 2016
Het digitale hulpje van de gemeente Almere, Ally, scoort een onvoldoende. Bezoekers van de site kunnen via haar vragen stellen over het werk van de gemeente. Bijna 80 procent van de bezoekers is ontevreden met haar antwoorden. Dat blijkt uit onderzoek naar de klantvriendelijkheid van de gemeente.

De gemeente onderzoekt nu hoe de website verbeterd kan worden. De website is volgens de gemeente namelijk de belangrijkste bron van informatie over de stad.

Verbeterpunten
Uit de rapportage blijkt dat er nog wel wat te verbeteren valt aan de gemeentelijke dienstverlening. Dat is dan met name op het gebied:

- van het tijdig beantwoorden van de telefoon
- het tijdig terugbellen van klanten 

Blij
Positiever zijn Almeerders over het maken van een afspraak voor het ophalen van grofvuil. 86 procent van de ondervraagden is daar blij mee. Ook worden bezoekers van Burgerzaken binnen tien minuten geholpen. 

 
© omroep flevolandsitemap | disclaimer