'Ally' doet haar werk niet goed
De gemeente onderzoekt nu hoe de website verbeterd kan worden. De website is volgens de gemeente namelijk de belangrijkste bron van informatie over de stad.
Verbeterpunten
Uit de rapportage blijkt dat er nog wel wat te verbeteren valt aan de gemeentelijke dienstverlening. Dat is dan met name op het gebied:
- van het tijdig beantwoorden van de telefoon
- het tijdig terugbellen van klanten
Blij
Positiever zijn Almeerders over het maken van een afspraak voor het ophalen van grofvuil. 86 procent van de ondervraagden is daar blij mee. Ook worden bezoekers van Burgerzaken binnen tien minuten geholpen.
Heb jij een tip of verbetering? Stuur de redactie van Omroep Flevoland een bericht op 0320 28 5050 of stuur een mail: rtv@omroepflevoland.nl!
recent nieuws
-
Almere biedt gratis kattencastratie voor huishoudens met laag inkomen
ALMERE • Di 23 april • Dinsdag 23 aprilAlmere is de tweede gemeente in Nederland die gratis castratie en sterilisatie aanbiedt voor katers en poezen van eigenaren met een laag inkomen. Op woensdag 24 april zal wethouder Luijendijk de eerst...
-
Grootscheeps zoeken naar een vermist persoon, hoe gaat dat in z'n werk?
DRONTEN • Di 23 april • Dinsdag 23 aprilDe afgelopen week zijn er grote zoekacties op touw gezet naar de 36-jarige Drontenaar Marc Jaskulski. Hij verdween vorige week maandagmiddag en bijna direct werd volop naar hem gezocht. Dat gebeurt ni...
-
Fruitbomen beregend om knop te beschermen tegen vorst
NOORDOOSTPOLDER • Di 23 april • Dinsdag 23 aprilFruittelers in Flevoland hebben op de vroege dinsdagochtend hun fruitbomen beregend om de knoppen te beschermen tegen de vorst. De temperatuur zakte onder nul en daar kan de bloesem niet tegen. Door d...