Walibi wil jongeren bereiken via YouTube
Volgens directrice Mascha van Till is de doelgroep van tieners en jongvolwassenen via YouTube veel beter te bereiken dan met traditionele televisiereclame. Op populaire YouTubekanalen als Smoare komen flitsende filmpjes die bezoekers moeten lokken.
Vrijdagmiddag mochten makers van YouTubekanalen, hun volgers en abonnementhouders alvast een kijkje nemen in Walibi. Zaterdag is het attractiepark na de wintersluiting weer open voor iedereen.
Heb jij een tip of verbetering? Stuur de redactie van Omroep Flevoland een bericht op 0320 28 5050 of stuur een mail: rtv@omroepflevoland.nl!
recent nieuws
-
Dit kun je tijdens Koningsnacht in jouw gemeente doen
FLEVOLAND • Do 25 april • Donderdag 25 aprilKoningsdag staat al weer voor de deur. Zaterdag staat de hele dag in het teken van oranje-activiteiten, maar op veel plekken begint het feest morgenavond al. In dit bericht hebben we per gemeente op e...
-
Stichting Striktly Live uit Lelystad wint de Lelyprijs: "Stukje waardering"
LELYSTAD • Do 25 april • Donderdag 25 aprilDe Lelystadse stichting Striktly Live is de winnaar van de Lelyprijs 2024. De stichting organiseert evenementen en festivals voor jongeren met een liefde voor elektronische muziek. De stichting biedt...
-
Gewraakte sluitingstijd in jeugdhonkenplan Urk nog één keer onder de loep, zegt burgemeester toe
URK • Do 25 april • Donderdag 25 aprilDe voorgenomen sluitingstijd van 21.30 uur voor Urker jeugdhonken komt nog één keer op de collegetafel voor een heroverweging. Dat zei waarnemend burgemeester Jan Westmaas woensdagavond tijdens een co...