Gedupeerde KPN-klanten mogen gratis tv terugkijken

FLEVOLAND
KPN komt met een gebaar naar de klanten die vrijdag en zaterdag de dupe waren van de langdurige storing bij de interactieve televisie.

Het bedrijf heeft klanten laten weten dat zij een week lang allerlei programma's gratis mogen terugkijken waarvoor normaal moet worden betaald, zoals The Voice of Holland. Ook mogen klanten in december drie keer gratis een film kijken. KPN biedt verder excuses aan voor de storing die vrijdag aan het begin van de middag begon.

Sommige klanten met interactieve televisie hadden pas rond het middag uur weer beeld.


reacties (35)

  • Madammetje

     

    Drie gratis films in december..... Dat haalde de media. Maar KPN is hier op teruggekomen en heeft dit gewijzigd. Een wassen neus is het. Klanten van KPN hebben afgelopen woensdag nl. drie filmtitels ontvangen. En die films kunnen tot en met maandag 30 december bekeken worden lees ik zojuist. Dus slechts vijf dagen..... En niet de gehele maand december. Bedankt KPN..... Daar hebben we echt iets aan. Bovendien.... Onze pubers houden niet echt van een Sinterklaasfilm. Maar hebben wel enorme last gehad van de KPN storing die hier anderhalve dag heeft geduurd. Ofwel: voor ons geen 'compensatie'.

    reageer
  • Flevoburger

     

    dat gratis "terug kijken" kost de KPN geen drol. 3 gratis films in december is niets meer of minder dan een leuke reclame campagne. Ik betaal een best bak euro"s voor m'n KPN aansluiting, doe maar wat euries terug dan. Ow nee, dan gaan ze niet niet doen want dan kost het echt geld hè. We gaan ons maar eens verdiepen in een echt prijs/aanbod/ geleverd product dingetje. Misschien toch maar een schotel aan de muur. In ieder geval een interessant onderwerp voor een consumenten programma . ( als de tv het doet tenminste :) )

    reageer
  • Maartje

     

    Beste bedrijf??? Ik denk dat de 5 miljoen Ziggo klanten die gratis Ziggo Sport kijken er anders over denken. Hahahaha

    reageer
  • Knielus

     

    Ongelofelijk dat de grootste en beste nog klanten heeft. Foei zeg. Je kan zelf ook een bedrijf als KPN beginnen toch? Maar wel graag garantie dat je geen storingen hebt en gelijk een dikke compensatie betaalt als iemand the voice of Holland een keer missen moet...

    reageer
  • Mark, Dronten

     

    Wat een gezeur omdat er eens geen televisie is. Grow up. Alsof TV een eerste levensbehoefte is.

    reageer
  • laat alle reacties zien
  • Sjaak de

     

    Mens erger je niet, stress sloopt, geniet van wat je wel kunt doen.

    reageer
  • Maartje

     

    Wat een wereldnieuws. Dat dat bedrijf nog klanten heeft. Slecht aanbod, slechte producten en te duur voor wat het is!

    reageer
  • Knielus

     

    Een ,, heel ,, ander publiek ? Is het 8 uur journaal bij xs4all dan anders of voor hogere iq's ?

    reageer
  • Knielus

     

    Whowwwww! Dat is echt een indrukwekkend betoog wat precies past bij een angstaanjagende en gruwelijke dag zonder tv. Hoe hebben jullie t kunnen overleven zonder the voice of het journaal.?!

    reageer
  • Jacob

     

    Los van het feit hoe eea gecompenseerd wordt, is de stijl waarin dit door KPN wordt verwoord als nogal arrogante te kwalificeren. ....Een gebaar naar de klanten toe.... en ...... de klanten mogen.... getuigt van een stuitende minachting door KPN van haar clientèle.

    reageer
  • Marijke

     

    Ook Telfort was getroffen door de storing en ze bieden dezelfde compensatie. Ik vind dat heel netjes. Ik heb me vrijdagavond prima vermaakt zonder televisie, al is het jammer dat ik The Voice heb gemist, maar er zijn ergere dingen. Overigens heb ik met KPN alleen maar ellende meegemaakt, verhuizingen en nieuwe aansluitingen die mis gingen, internetaccount per ongeluk afgesloten en vervolgens 1 maand zonder zitten, een nieuw telefoonnummer krijgen dat prompt werd afgesloten omdat de vorige abonnee met dat nummer een wanbetaler was... Ik zit nu een paar jaar bij het veel goedkopere Telfort. Storingen kunnen altijd gebeuren, overal kunnen fouten worden gemaakt, maar de communicatie bij Telfort gaat veel makkelijker en klantvriendelijker. Hoewel Telfort wel gebruik maakt van hetzelfde netwerk als KPN (vandaar dat ze ook die storing hebben gehad) zijn ze fors goedkoper, en ik heb niet aan kwaliteit hoeven inleveren.

    reageer
  • Piet

     

    Leuk gebaar. Kan ik eindelijk het achtuurjournaal van vrijdag zien. Overigens deel ik je mening over KPN, maar XS4ALL had last van dezelfde storing en daar zit toch heel ander publiek. Ik bijvoorbeeld.

    reageer
  • Dnz.

     

    Arme Cor, ik stel voor om een compensatiefonds voor Cor op te richten. Btw: mooi cult figuur deze Cor, echte Flevolander!

    reageer
  • Hiephoi

     

    Vroeger was levensbehoefte schoon drinkwater en brood. Nu is dat minimaal wifi. Mensen hieronder happen elke nieuws stukje weer. Positief zijn is ook moeilijk. Maar wees blij...... het ging eens over iets hier in Nederland ipv Syrie 😁😁😁

    reageer
  • En waarom is het zo belangrijk dat je weet wat er aan de hand is dan? Op mijn werk vertellen we het de klanten ook niet wat er allemaal mis gaat achter de schermen. Wij waren net de dag ervoor overgestapt naar KPN omdat we het gezeik van ziggo goed zat waren. Pas ik dan ook in het plaatje van een "bepaald publiek"? Arrogantie ten top weer.

    reageer
  • Jan

     

    Wat bedoel je met een bepaald publiek in de samenleving?? Ik ben al klant vanaf het oude PTT Telecom, het is wat mij betreft altijd goed geweest (en nog), ik heb nooit iets gemerkt van arrogantie en heb geen behoefte om over te stappen omdat de concurrentie mij wil paaien met 'grappige' of schreeuwerige reclames of wat dan ook. Dat ik mijzelf daardoor niet uit het 'bepaalde publiek' kan onttrekken neem ik voor lief. Ik ben blij met mijn positie in de samenleving, wat die volgens jou ook zou mogen zijn.

    reageer
  • August

     

    Op vrijdag was er geen Eredivisie dus dat word weer omreken.

    reageer
  • Bas

     

    Ze doen in elk geval een gebaar. Over eerlijkheid, kpn verteld nog steeds niet hoe het zit en de storing duurde extreem lang. Voor de rest vraag ik me af wie er nog in hemelsnaam daar klant is. Arrogant, veels te duur. Lage beeldkwaliteit, maar ik snap het al. Klanten worden gepaaid met: als je dit hebt krijg je dat en korting op Dit en dat, maar dan Moet je wil Dit hebben. Dit trekt een bepaald publiek in de samenleving aan

    reageer
  • Knielus

     

    Overdrijven is ook een vak ! Wat jij overigens erg goed verstaat. Haha

    reageer
  • Knielus

     

    Whuhahaha, jij kan t mooi brengen hoor. Compensatie voor 24 uur is 2 euro zoals Arie al vermeldt. Je kan natuurlijk wat advocaten op je zaak zetten en evt het Europese hof voor de rechten van de mens om je aangedane leed te compenseren met een royale schadevergoeding ? Daar zal het bij veel van die jankers wel weer om gaan. Natuurlijk heb je wel een afschuwelijke 24 uur moeten doorstaan doordat je geen tv had maar wel internet / telefoon / Netflix / opnames etc.?

    reageer
  • Jan

     

    Zo'n lange klaagzang terwijl je lekker ontspannen tv had kunnen kijken in de tijd dat je dit hebt zitten typen. En technische storing kan overal bij gebeuren, als ik de reacties van sommige mensen zo lees is een aantal uren geen tv een historische gebeurtenis geweest in de geschiedenis van de techniek. Nog even en er moeten koppen rollen in de top van de KPN.....

    reageer
  • Tja 1 avondje geen tv poehee ga je keer vroeg naar je bed.

    reageer
  • Dan stap je toch lekker over naar ziggo of zo, ze kunnen ook zeggen je krijgt niks terug.

    reageer
  • Cor

     

    Het is een schande wat zij voorstellen. Ik mG gratis terug kijken wel 10 dagen, gek zeg dat zit al in mjn abonnement. Mag gratis films bekijken. Gek zeg ik heb al een hbo abonnement. Ook ng eens sport1, sport eredivisie, bellen onbeperkt, alle netten 150€ per maand. Dus wat krijg ik, gewoon niets. KPN slechte service. En ook het eerlijke verhaal net gebracht. Als het probleem in een update van de modems zat kon het gehele netwerk toch niet plat liggen, immers duurt het dagen voor ze allemaal geüpdatet zijn, trouwens jullie eerdere melding. Dus vertel de waarheid. Maar het is echt schand dt zoveel mensen een probleem kunnen hebben, er zou maar eens iets aan de hand zijn, geen noodzender gehad.

    reageer
  • Havenaar

     

    Ik ook !!! Er zijn zat leuke andere dingen te doen.

    reageer
  • lelystad

     

    Sluit mij hier helemaal bij aan!

    reageer
  • Ikke

     

    En ook niet naar Jeroen, want die zeurt!

    reageer
  • Mona

     

    LEES eens goed! Je mag bijvoorbeeld The Voice gratis terugkijken. En dan kies je evt. een ander programma of biets! Wat een azijnpisser zeg!

    reageer
  • jeroen

     

    Je moet ook niet naar kpn gaan......

    reageer
  • Prima!

     

    Wat mij betreft prima zo. Als iets duidelijk is geworden de afgelopen week dan is het wel dat we als mens niet onkwetsbaar zijn, en dat geldt ook voor de techniek die we gebruiken. Dit keer was het KPN, waar ik al jaren zonder grote problemen tevreden klant ben. Ook concurrenten als Ziggo (Ddos aanvallen), Vodafone en Tele2 waren al vaker aan de beurt. Gelukkig was internet wel in de lucht, dus alternatieven zat. De programma's die ik gisteren niet kon zien, heb ik inmiddels vanmiddag gratis teruggekeken toen het toch regende buiten. Geen probleem dus. Ik verbaas me wel hoe kwaad sommige mensen reageren met 1 avondje geen TV. Techniek is nou eenmaal nooit 100% onfeilbaar, ook een auto heeft wel eens reparatie nodig. Maar sommige mensen reageren alsof hun groot onrecht is aangedaan en hun hele dag is verpest. Hoe leeg is je leven als je bij 1 avondje zonder TV al uit je plaat gaat en boos wordt als je niet genoeg compensatie krijgt? We zijn een verwend en naar volkje aan het worden.... Wat mij betreft prima gecompenseerd zo KPN! Een storing is niet leuk, maar er zijn veel ergere dingen in deze wereld. Ik heb gisteravond een prima en gezellige avond gehad, daar heb ik niet per se TV voor nodig!

    reageer
  • Jan

     

    Ik was gisteren en vandaag niet thuis dus ik heb voor mijn gevoel niets gemist, ik vind dat ze het prima compenseren. Had voor mij ook niet gehoeven, sowieso was er gisteren niets bijzonders op tv wat mij betreft en desnoods had ik het op internet terug gekeken. En goh, je hebt voor een paar Euro 'gemist', wat erg! Wil je ook compensatie van de energieleverancier bij een gas- of elektriciteit storing? 2 Cent per half uur of zo? Mensen willen tegenwoordig voor elk 'leed' gecompenseerd worden. 'Get a life'!

    reageer
  • Tjo

     

    Nog steeds geen tv

    reageer
  • arie

     

    Allemamassies! Je hebt dus bijna 2 euri verloren! Wat een enorm verlies, hoeveel smartengeld wil je gaan eisen?

    reageer
  • AvD

     

    The Voice terugkijken. Gratis nog wel. Daar word je pas echt vrolijk van. Mooi niet dus. Getal al bijna 60 euro per maand. Dan mag je in dit geval wel een betere compensatie verwachten.

    reageer
  • A.

     

    Dat vind ik wel zo netjes van KPN. Het is echter al lang niet meer de normaalste zaak van de wereled dat je iets terug krijgt voor gebrekkige service. Des te meer credits voor KPN.

    reageer

Laat een reactie achter

Je reageert op

Je rapporteert