'Ally' doet haar werk niet goed
De gemeente onderzoekt nu hoe de website verbeterd kan worden. De website is volgens de gemeente namelijk de belangrijkste bron van informatie over de stad.
Verbeterpunten
Uit de rapportage blijkt dat er nog wel wat te verbeteren valt aan de gemeentelijke dienstverlening. Dat is dan met name op het gebied:
- van het tijdig beantwoorden van de telefoon
- het tijdig terugbellen van klanten
Blij
Positiever zijn Almeerders over het maken van een afspraak voor het ophalen van grofvuil. 86 procent van de ondervraagden is daar blij mee. Ook worden bezoekers van Burgerzaken binnen tien minuten geholpen.
Heb jij een tip of verbetering? Stuur de redactie van Omroep Flevoland een bericht op 0320 28 5050 of stuur een mail: rtv@omroepflevoland.nl!
recent nieuws
-
Monument bij Wilhelminabos straks nog via één route bereikbaar
DRONTEN • Vr 29 maart • Vrijdag 29 maartTwee van de drie toegangsroutes tot het Koningin Wilhelminabos bij Dronten verdwijnen. Zodra het monument voor overleden kankerpatiënten hersteld is, is deze plek alleen nog via de hoofdingang bereikb...
-
Onderwijs op basisschool De Boeier in Lelystad beoordeeld als 'zeer zwak'
LELYSTAD • Vr 29 maart • Vrijdag 29 maartBasisschool De Boeier in Lelystad heeft van de onderwijsinspectie de beoordeling 'zeer zwak' gekregen. Dat betekent dat de kwaliteit van het onderwijs van deze school volgens de onderwijsinspectie dus...
-
Urker bestraft voor bezit honderden cobra's, nitraten en lawinepijlen
URK • Vr 29 maart • Vrijdag 29 maartEen 19-jarige Urker die vorig jaar werd opgepakt nadat hij illegaal vuurwerk te koop aanbood en een grote hoeveelheid vuurwerk in zijn bezit had, is veroordeeld tot een werkstraf en een leerstraf. Een...