City Marketing mikt op woningzoekende Amsterdammers

LELYSTAD
Met de campagne 'Lelystad geeft lucht' richt City Marketing Lelystad haar pijlen op woningzoekende Amsterdammers. Vanaf donderdag zijn er vijf nieuwe campagnefilmpjes te zien op AT5.

Insteek van de campagne is het veelzijdige en natuurlijke karakter van Lelystad. In de filmpjes zijn bijvoorbeeld kamperende, picknickende, golfende en mountainbikende mensen te zien. Duidelijk moet worden dat wonen in Lelystad staat voor wonen in een natuurlijke omgeving.

Sinds 2016 focust City Marketing Lelystad zich op de natuur. Uit een onderzoek vorig jaar bleek namelijk dat mensen de stad hier niet meteen mee associëren.




reacties (3)

  • AT5 ?

    reageer
  • Jan

     

    Leuke poging, maar je moet niet net naast een fanatieke vuurtjesstoker wonen, die elke dag een partij hout in zijn achtertuin opstookt. En als straks al die verkeersvliegtuigen landen en opstijgen vanaf Lelystad zal de lucht ook niet meer zo schoon blijven, helaas..

    reageer
  • petri

     

    Lekker iedere dag in de file op de a6,a1,a10

    reageer

Laat een reactie achter

Je reageert op

Je rapporteert