CDA stelt vragen over klachten gehandicaptenvervoer

ALMERE
Het CDA in Almere ontvangt klachten van burgers over het gehandicaptenvervoer door taxibedrijf Salders en hulpmiddelenleverancier Welzorg in de stad. "De klachten gaan vooral over foutieve planningen, waardoor taxi's en/of hulpmiddelen te laat komen. Ook zou niet altijd de juiste taxi komen voorrijden, waardoor grote rolstoelen er niet inpassen", schrijft het CDA. 

Welzorg levert en repareert onder meer rolstoelen en tilliften. Volgens het CDA, dat vragen heeft gesteld aan het college van burgemeester en wethouders, zouden beide organisaties hun klanten onbeleefd te woord staan. 

De partij wil onder meer van het college weten of zij de klachten herkent en verbeterpunten ziet. 
Vorig jaar werd er in de Almeerse gemeenteraad al gesproken over het gehandicaptenvervoer door taxibedrijf Salders. Toen erkende de gemeente dat de service moest verbeteren. 

 

reacties (6)

  • Hans

     

    Sanders, wil beter maar personeel op antwoord en telefoon is zeer slecht. Dames denken klant af te bluffen. En steeds wordt je te vroeg opgehaald of te kleine auto voor brede of iets grotere scootmobiel. Als je belt is altijd de klant. Als je vriendelijk moppert tegen chauffeur geeft hij gelijk, en zegt dat een rommel zooitje bij Salders is heb vaak klacht geuit maar staat nooit iets in systeem. Jammer dat geen beter bedrijf dan Salders is.

    reageer
  • Sjaak

     

    Is de gemeente er nou eindelijk eens achter wat een hopeloos taxi bedrijf dit is. Kijk eens verder in de provincie en ga eens met Vloettax Emmeloord in zee, al jaren goed bekend en komt ook nog uit onze polders !!786835

    reageer
  • Edwin

     

    Die problemen veroorzaakt de gemeente zelf door het goedkoopste bedrijf te kiezen. Prijs gaat weer eens boven kwaliteit....

    reageer
  • Ronald

     

    Het blijft een probleem met dit soort vervoer. Geef mij een plaats waar dit goed gaat in Nederland.

    reageer
  • Dirk

     

    ja we blijven praten en vragen stellen hoor , maar echte oplossingen komen er niet . gewoon pappen en nat houden

    reageer
  • laat alle reacties zien
  • Antje

     

    Wij zijn dik te vreden met Welzorg...Thuiszorg. Monteurs zijn beleefd en geduldig. En als er wat tussen komt wordt het beleefd behandeld en afspraken gemaakt. Dit is onze ervaring van 15 jaar.

    reageer

Laat een reactie achter

Je reageert op

Je rapporteert