Toerisme Flevoland wil meer dagjesmensen lokken
De campagne bestaat uit tien video's van verschillende attracties in ons gebied. Die worden getoond op onder meer Facebook en YouTube. De promotiefilmpjes zijn gericht op mensen die op campings rond Flevoland verblijven. Attracties die in de video's worden gepromoot zijn onder andere Walibi Flevoland, Fun Forest Almere en Netl de Wildste Tuin. De campagne duurt zes weken tot het eind van de zomervakantie.
Via de video's kunnen mensen op twee speciale sites komen: één is gericht op attracties en één site richt zich op het thema natuur/water. Toerisme Flevoland meet op de sites hoeveel mensen worden bereikt en wat zij op de sites doen, bijvoorbeeld het boeken van een uitje. Na afloop van de campagne wordt bekeken of de zomercampagne volgend jaar wordt herhaald. Hoeveel alles kost, wil Toerisme Flevoland niet bekendmaken.
[https://twitter.com/Reisprofs/status/889870025083015169]
Heb jij een tip of verbetering? Stuur de redactie van Omroep Flevoland een bericht op 0320 28 5050 of stuur een mail: rtv@omroepflevoland.nl!
recent nieuws
-
Coffeeshop in Lelystad nog voor de zomer naar andere locatie
LELYSTAD • Za 20 april • Zaterdag 20 aprilDe coffeeshop in Lelystad verhuist nog voor de zomer naar de nieuwe locatie op wat heet: Stationsbalkon-Noord. Het verkooppunt voor softdrugs zal daar tijdelijk neerstrijken vanwege het verleggen van...
-
Politie Almere gaat digitale buurtonderzoeken doen via Burgernet
ALMERE • Za 20 april • Zaterdag 20 aprilDe politie in Almere is gestart met het doen van digitale buurtonderzoeken via de Burgernetapp. Ze doen dit naast de traditionele fysieke onderzoeken. Met deze aanpak hoopt de politie meer getuigen te...
-
Twee plusjes voor Flevolandse natuur: 'Je komt hier meer vossen tegen dan mensen'
FLEVOLAND • Za 20 april • Zaterdag 20 aprilDe natuur in Flevoland krijgt twee plusjes. Ten eerste omdat er veel van is. Ten tweede omdat de kwaliteit goed is. Dat is het oordeel van rechtswetenschapper mr. dr. Fred Kistenkas, tot voor kort ver...