Omgevallen kaars zorgt voor woningbrand

Almere 21 augustus 2013
Een omgevallen kaars heeft woensdagochtend in Almere voor een woningbrand gezorgd. Volgens de politie was de bewoonster van het huis in de Almeerse Stationsstraat in slaap gevallen.

De brandweer heeft het vuur geblust. De vrouw maakt het volgens de politie goed, maar is wel voor controle naar het ziekenhuis gebracht.

Het brandje trok veel bekijks, omdat het een bovenwoning in een winkelstraat betrof.



Foto's: Silvia Wind via nieuwsfoto@omroepflevoland.nl
© omroep flevolandsitemap | disclaimer