advertentie

Schuur gaat in vlammen op

Nagele 5 november 2014
Een schuur aan de Han Stijkelweg in Nagele is aan het begin van de avond in vlammen opgegaan. Daarbij is niemand gewond geraakt. De brand was goed te zien vanaf de A6.

De brandweer kon voorkomen dat het vuur oversloeg naar een naastgelegen landbouwschuur. Na een uur werd het sein brand meester gegeven.

In de schuur lag alleen gereedschap. De oorzaak van de brand is nog onbekend.

Twitter/Mathieu Meijer

© omroep flevolandsitemap | disclaimer