City Marketing mikt op woningzoekende Amsterdammers
Insteek van de campagne is het veelzijdige en natuurlijke karakter van Lelystad. In de filmpjes zijn bijvoorbeeld kamperende, picknickende, golfende en mountainbikende mensen te zien. Duidelijk moet worden dat wonen in Lelystad staat voor wonen in een natuurlijke omgeving.
Sinds 2016 focust City Marketing Lelystad zich op de natuur. Uit een onderzoek vorig jaar bleek namelijk dat mensen de stad hier niet meteen mee associëren.
[https://www.youtube.com/watch?v=KgOyCOhyd5A]
[https://www.youtube.com/watch?v=QIGll2AvoU0]
[https://www.youtube.com/watch?v=RHrkQsO3c0E]
Heb jij een tip of verbetering? Stuur de redactie van Omroep Flevoland een bericht op 0320 28 5050 of stuur een mail: rtv@omroepflevoland.nl!
recent nieuws
-
Starterslening voor nieuwbouw in Zeewolde definitief omhoog naar 280.000 euro
ZEEWOLDE • Vr 26 april • Vrijdag 26 aprilDe starterslening voor nieuwbouwwoningen in Zeewolde gaat omhoog naar 280.000 euro. Dat heeft de Zeewoldense gemeenteraad donderdagavond besloten. Starters komen zo in aanmerking voor € 35.000 per len...
-
Basisscholen Marknesse willen fuseren: leerlingenaantallen nemen af
MARKNESSE • Vr 26 april • Vrijdag 26 aprilDe drie scholen in Marknesse willen vanaf augustus 2025 verdergaan onder één dak. Dat meldt de gemeente Noordoostpolder. De Zeester, Mariabasisschool en De Driesprong werken al samen maar willen nu fu...
-
Nieuw sportveld bij onderwijscampus Porteum moet jongeren uitdagen tot bewegen
LELYSTAD • Vr 26 april • Vrijdag 26 aprilOnderwijscampus Porteum in Lelystad heeft sinds donderdag er een nieuw sportveld bij, op het schoolplein. De zogeheten Skills Garden moet leerlingen uitdagen om meer te bewegen in de pauzes en na scho...