advertentie

Toerisme Flevoland wil meer dagjesmensen lokken

Flevoland 25 juli 2017
De Flevolandse campings mogen dan goed bezet zijn, er is nog zeker ruimte voor meer dagjesmensen in onze provincie. Dat meent Toerisme Flevoland. Die begint dan ook een grote zomercampagne om meer mensen enthousiast te maken voor een dagje uit in Flevoland.

De campagne bestaat uit tien video's van verschillende attracties in ons gebied. Die worden getoond op onder meer Facebook en YouTube. De promotiefilmpjes zijn gericht op mensen die op campings rond Flevoland verblijven. Attracties die in de video's worden gepromoot zijn onder andere Walibi Flevoland, Fun Forest Almere en Netl de Wildste Tuin. De campagne duurt zes weken tot het eind van de zomervakantie.

Via de video's kunnen mensen op twee speciale sites komen: één is gericht op attracties en één site richt zich op het thema natuur/water. Toerisme Flevoland meet op de sites hoeveel mensen worden bereikt en wat zij op de sites doen, bijvoorbeeld het boeken van een uitje. Na afloop van de campagne wordt bekeken of de zomercampagne volgend jaar wordt herhaald. Hoeveel alles kost, wil Toerisme Flevoland niet bekendmaken.


 
© omroep flevolandsitemap | disclaimer