'Voor iedere gleuf een doos' genomineerd voor Slechtste Slogan

LELYSTAD • Za 9 december 2017 | 10:21 • Zaterdag 9 december 2017 | 10:21
Verpakkingsmateriaalbedrijf Dakla Pack Group uit Lelystad is genomineerd voor de Blauwe Tegel 2017. Deze prijs van het landelijke platform SlechteSlogans.nl wordt jaarlijks uitgereikt aan de onderneming met de slechtste reclameslogan.

Dochterbedrijf Moniss verpakkingen adverteerde deze zomer met de slogan: 'Voor Iedere Gleuf Een Doos'. De slogan was metersgroot op het pand langs de A6 te lezen.

De jury van SlechteSlogans.nl nomineerde het bedrijf voor de Blauwe Tegel. De slogan werd samen met 9 andere gekozen uit in totaal 270 kandidaten. De directie van het Lelystadse bedrijf is er trots op dat hun slogan zo goed is blijven hangen.

[https://twitter.com/CasterenJoris/status/905132814252855296]

De andere genomineerden:
- Wij zeggen geen chardo-nee tegen de borrel - Café Lokaal De Ruyter (Nijmegen, Gelderland)
- Haring is caring - Visboer Vis en meer, op Camping Bakkum (Castricum, Noord-Holland)
- Alles om uw poes mee te verwennen. Ook als u een kater heeft - 4 Cats kattenspeciaalzaak (Amsterdam, Noord-Holland)
- EEN DOOS IS EEN DOOS IS NOOIT ZOMAAR EEN DOOS – Smurfit Kappa Van Dam golfkarton (Helmond, Noord-Brabant)
- Goed dakonderhoud is geen pre maar een feit - Maarssen Onderhoudsbedrijf (Maarssenbroek, Utrecht)
- Wees geen domme gans, steun de Dierenambulance! - Dierenambulance (Amsterdam, Noord-Holland)
- Wat knort mijn mage! 50 jaar Bram Ladage! - Patatproducent Bram Ladage (Rotterdam/Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland)
- We make it transpossible. - Transportbedrijf H. Essers (België/Nederland)
- “Van kop tot kont, worst in de mond” – Worstenbroodjes van de Millse molen De Korenbloem (Mill, Noord-Brabant)

Winnaar
Het publiek bepaalt via sloganverkiezing.nl welk bedrijf de titel verdient. De verkiezing loopt van 8 december tot 14 december. Op vrijdag 15 december wordt bekendgemaakt welke drie slogans de meeste stemmen hebben gekregen. Tijdens De Avond van Taal wordt de Blauwe Tegel, een Delftsblauw tegeltje met de eigen slogan, uitgereikt aan het ‘winnende’ bedrijf. De Avond van Taal wordt uitgezonden op zaterdag 30 december vanaf 20.25 uur op NPO2. 

Deel artikel

reacties (7)

  • Cor

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    Beetje jammer... zo groot op een bord... en dan nog de slogan verkeerd overnemen in het artikel...

    reageer
  • Ali Veldheer

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    missie geslaagd.... de slogan blijft hangen...

    reageer
  • De accountant

      Zo 10 december 2017 Zondag 10 december 2017

    Om welk bedrijf gaat het dan? Ieder verpakkingsbedrijf.

  • SJP

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    Wel flauw, maar blijft hangen. Dat is het doel van reklame!

    reageer
  • Jaap

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    Hij doet wat hij moet doen, hij valt op.

    reageer
  • Jan2

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    Waar gaat een slogan om: het moet opvallen en er moet over gepraat worden. Missie geslaagd!!!

    reageer
  • laat alle reacties zien
  • Desiree

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    Het is juist wel goed en een waarheid als een koe. Er staat niet wat de meeste op het eerste gezicht denken. Uiteindelijk zegt het meer over de klagende mensen.

    reageer
  • Niek

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    Het blijft smakeloos.

  • Jos '56

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    Als je goed leest, er wordt niet over geklaagd maar het gaat over de verkiezing van de slechtste slogan.

  • Jos '56

      Vr 8 december 2017 Vrijdag 8 december 2017

    Alleen staat deze slogan niet meer op het pand.

    reageer

Laat een reactie achter

Je reageert op

Je rapporteert