City-speler Brym vertrekt naar NAC

ALMERE • Di 22 juli 2025 | 11:57 • Dinsdag 22 juli 2025 | 11:57

Voetballer Charles-Andreas Brym speelt komend seizoen niet meer voor Almere City FC. NAC Breda neemt de 26-jarige Canadese aanvaller over van het naar de eerste divisie gedegradeerde Almere City FC. Brym, die dertien interlands speelde, ondertekent een contract voor drie jaar.

In Nederland kwam Brym eerder uit voor FC Eindhoven en Sparta Rotterdam. Sinds januari van dit jaar speelde hij in Almere, waar hij in totaal 17 wedstrijden speelde en drie keer scoorde.

"We hebben Charles afgelopen winter gehaald met de volle overtuiging dat hij hier van grote waarde zou kunnen zijn" zegt technisch manager Chiel Dekker. "Helaas is het niet geworden wat hij en wij ervan hoopten en heeft hij aangegeven graag in de Eredivisie te blijven. We danken Charles voor zijn inzet en wensen hem alle succes in Breda."

NAC versterkte zich eerder deze transferperiode al met twee andere aanvallers, Moussa Soumano en Brahim Ghalidi.

WhatsApp ons!
Heb jij een tip of verbetering? Stuur de redactie van Omroep Flevoland een bericht op 0320 28 5050 of stuur een mail: rtv@omroepflevoland.nl!

Deel artikel