Boze klant gooit laptop op straat

LELYSTAD
Een man uit Lelystad is door de politie aangehouden, omdat hij in een winkel aan de Stationsweg een nieuwe laptop heeft vernield.

De man wilde een koffiezetapparaat terugbrengen, maar daar ging de winkel niet mee akkoord.

De Lelystedeling werd boos en gooide een laptop uit de winkel buiten op straat kapot.

reacties (8)

  • Jeroen

     

    Thuis eerst het koffiezetapparaat uit het raam gegooid. Nee dan nemen ze hem niet terug.

    reageer
  • Rita Corita

     

    Koffie, koffie, lekker bakkie koffie!

  • Jan Pennevrucht

     

    Ik denk dat een laptop daar wel tegen moet kunnen. Beetje kinderachtig van die verkoper.

    reageer
  • Jeroen

     

    Waarom meteen wijzen naar de klant. Nee het is niet erg verstandig, maar beter een laptop de deur uit dan een mes in de medewerker. Vaak zit er veel meer achter dan wij allemaal lezen en maar meteen met het vingertje wijzen

    reageer
  • .\/\/.

     

    "beter een laptop de deur uit dan een mes in de medewerker". Ja, nogal wiedes. Maar het probleem is dat de mensen door het lint gaan.

  • Dnz.

     

    Ehhh, als iemand uit woede een laptop kapot gooit wijs ik wel met een vingertje... Beetje ongewoon gedrag zeg maar...

  • Piet

     

    Een koffiezetapparaat kan nooit zo veel waard zijn dat je er geweld voor moet plegen tegen laptops of personeel.

  • .\/\/.

     

    Korte lontjes... de mensen hebben zichzelf niet in de hand.

    reageer
  • ron

     

    gelukkig is niet elk mens gelijk als iedere klant lief zou reageren zouden sommige (!) winkels helemaal geen service meer verlenen. en soms maakt een winkel het er ook wel naar. (jammer dat de gooier zijn verhaal er niet bij heeft vermeld) nu is het slechts sensatiebericht zonder enige inhoud. enige hoor en wederhoor zou toch wel behoren tot de journalistieke taken.

    reageer
  • laat alle reacties zien
  • Anger Management

     

    Dit soort gedrag ligt altijd aan de klant. Zelfs als de winkel niet goed heeft gehandeld.

    reageer
  • Piet

     

    Mee eens, al vraag ik me wel af waarom die laptop niet aan een anti-beveiligingsketting lag. Doen ze overal.

  • kees d.

     

    Dat krijg je met intelligente winkels waar geen medewerkers meer aanwezig zijn!

    reageer
  • \/\/

     

    De bcc heeft anders een prima service, dus het heeft aan de klant gelegen.

    reageer

Laat een reactie achter

Je reageert op

Je rapporteert