Zolder in brand door televisie

ALMERE
De brandweer in Almere moest zaterdagmiddag in actie komen voor een zolderbrand in Tussen de Vaarten. Volgens de brandweer ontstond het vuur rond twee uur in een televisietoestel.

De bewoner van het pand was op dat moment niet thuis. Wel was in de woning een aantal hondjes aanwezig. Die konden veilig naar buiten worden gebracht. De brandweer had het vuur snel onder controle.

Omdat er veel rook in de woning stond, moest deze worden geventileerd. Omdat de bewoner erg geschrokken was van het voorval, is hij kort door ambulancepersoneel nagekeken.

Foto: Joke van der Star

reacties (2)

  • Pzaal

     

    Was het een moderne platte tv? Of zo'n ouderwetse beeldbuis? Ik weet dat beeldbuis tv's weleens in de fik vliegen als ze 24/7 op standby staan. Aangezien je die moderne tv's helemaal niet meer uit kan zetten..

    reageer
  • almere

     

    fijn om berichten te copieren van hv almere hier, de brand was niet op zolder maar in de woonkamer inmiddels gaat het met de honden weer goed ik heb een van de honden opgevangen voor de tijd dat het moet duren , de honden zijn gezien door een dieren arts en in orde bevonden , en hier al gewassen dus weer fris zo als het hoord

    reageer

Laat een reactie achter

Je reageert op

Je rapporteert