Gedupeerden storing Connexxion krijgen geld terug

ALMERE
Gedupeerden van de storing bij busmaatschappij Connexxion in Almere krijgen automatisch hun geld terug. Bij tientallen abonnementhouders wordt ten ten onrechte een instaptarief afgeschreven van 87 cent.

De storing duurt nu al tien dagen. Connexxion dacht eerder in de week dat het probleem snel kon worden opgelost, maar dat bleek niet het geval.

Volgende week zet de vervoerder voor alle gedupeerden het bedrag klaar dat onterecht is afgeschreven. Het geld wordt op hun kaart bijgeschreven als ze die bij één van de oplaadpunten in de bus houden.




reacties (6)

  • Patrick

     

    Gaat nog steeds fout. Connexion reageert laconiek dat je dan maar saldo op je pas moet storten. Tjsa daar heb je nou juist een abonnement voor afgesloten. Niet de indruk dat er hard aan wordt gewerkt...

    reageer
  • gusk

     

    dan log toch vaker op ov chop kaart nl in en kijk waar en wat is gebeurt op je kaart

    reageer
  • Esther

     

    Ze hebben het over abonnement houders. ik ben en abonnementhouder en ik reis ook op saldo en daar zaten ook allemaal foute transacties bij :-( tis heel onoverzichtelijk allemaal bij connexxion!

    reageer
  • RM

     

    Nee hoor, valt best mee. Gaat hier om het feit dat er continue tegenstrijdig informatie gegeven wordt door Connexxion. Daar worden klanten en gedupeerde over het algemeen moe van. Ik krijg het gevoel dat jij in ieder geval niet onder een van de gedupeerden valt.

    reageer
  • Jeroen

     

    En nog is het niet goed, altijd maar klagen. Word je nou niet moe van jezelf?

    reageer
  • laat alle reacties zien
  • RM

     

    Dus gisteren voor niets 20 minuten bezig geweest om voor 2 onterechte afschrijvingen allerlei bende in te vullen. En het probleem dus ook nog steeds niet verholpen.

    reageer

Laat een reactie achter

Je reageert op

Je rapporteert